Op de valreep... :-D

3 september 2015 - Almere Thuis, Nederland

Het is vandaag zover!! Ik vlieg vanmiddag naar Bangkok voor mijn grote avontuur en dacht stuur nog gauw even een berichtje voor jullie :-D

Op de valreep heb ik nog gauw even een vlucht retourtje geboekt met Bangkok Airways naar Trat. Dat ligt vlakbij Koh Chang... Kost eigenlijk bijna niks... En ik zag het eerlijk gezegd toch niet helemaal zitten om na twaalf uur in het vliegtuig en in 35 graden op zoek te gaan naar een bus en/of taxi die mij in een 5 uur durende rit naar Koh Chang zou brengen... En niet kunnen slapen afgelopen nacht, en dat het de hele week gaan regenen in Thailand, hahaha, genoeg redenen om mezelf nog even te verwennen nu het nog kan.

De afgelopen weken hebben echt bol gestaan met vele leuke afspraken en etentjes met de liefste mensen om mij heen, ook heb ik nog een feestje kunnen pakken...  Het leek wel gekkenhuis!!!  Maar wat kan ik daar van genieten... Gezellig eten met mijn vader en zijn vriendin, tuinhangen met mijn liefste Kelly en haar vriend Quintin.... Lekker knuffelen met mijn moeder en Toffie... Uit eten met mijn broer en opa en oma, en ook nog sushi genot met mijn lieve nichtje Kelly-me en haar gezin.... lekker lunchen of dineren en verjaardag vieren met mijn liefste vrienden!!!

En ga zo maar door, tijd om weg te gaan, ik ben er klaar voor... Nu eerst nog even hardlopen, wat spullen extra inpakken of veranderen... Strak mijn lieve/gekke vriendinnen ophalen met mijn moeder, die vandaag vrij hebben gevraagd... Op naar schiphol en op naar Bangkok!!!

(waar ik trouwens een weekje verblijf, op 11 september vlieg ik naar sydney ;-)

1. Anouk:
    Lieve Iris,

Ga maar heerlijk genieten van deze reis die je nu echtheid jezelf maakt. De eerste keer ook wel natuurlijk, maar daar zat een lading op. Nu ben je VRIJ om de dingen te doen die jij wilt.

Ik ben heel trots op jou om wie jij bent en ik wens je enorm veel plezier en geluk het komende jaar. Hele fijne reis en maak er iets mooie van. Iets 'Iris' zeg maar.

Liefs, Anouk
  2. Denise:
    3 september 2015
    Lieve Iris, ik hoop dat je lekker even kan bij komen en kan genieten in Thailand. En dat je weer hele leuke en avontuurlijke ervaringen in Australië mag opdoen. Take care en ik ga je resiblog volgen.
    Knuffel xxxDenise
  3. Kelly:
    Hey schat,

Ben net thuis afgezet door je moeder en jij zit nu in de lucht! Ik ben blij dat ik je heb kunnen uitzwaaien op Schiphol maar ik mis je nu al!

Veel plezier in Thailand en geniet maar lekker van je vakantie en de luxe van het resort. Voor je het weet zit je weer in de outback tussen de beestjes. Gelukkig maar dat je niet zo'n mietje bent zoals ik ;-)

Een fijne vlucht gewenst. Ik hou van je en we houden contact!

Dikke kus Kelly
  4. Diana:
    Hoi lieverd,

Moest wel even wat traantjes laten op schiphol afscheid nemen is niet me sterkte kant. Nogmaals bedankt voor de super tijd die ik met je heb gehad. Ik ga je missen!! We houden contact. Super trots op jou dat je dit gaat doen.

Liefs
    Diana
  5. Debby Beijer:
    10 september 2015
    Lieve Iris inmiddels ben je al in Bangkok en zie ik schitterende foto's voorbij komen. Je bent lekker aan het genieten. Morgen ga je door naar weer een groot avontuur. Geniet ervan wijfie. Ik ga met smart al een mooie verhalen weer lezen. Love you. Dikke kus en knuffels van Naomi en mij.