3 weken te gaan

10 augustus 2015 - Almere Thuis, Nederland

Nog 3 weken te gaan!! Tijd om al langzaam afscheid te nemen en de nodige voorbereidingen te doen! Zo ook hier mijn reisblog voor jullie :-D

Het is wat anders dan mijn vorige blog bij waarbenjij.nu  maar ik verwacht dat deze het ook uitstekend gaat doen.

Ik heb er reuze veel zin in om weg te gaan! Wel zal ik iedereen om mij heen een stuk meer gaan missen! Ik heb veel dierbare terug gevonden de afgelopen tijd, familie en vrienden.... wauw, in ieder geval een reden om terug te komen ;-)

Hier een zooitje fotos toegevoegd van mij mooie momenten van de afgelopen periode!

Super leuk dat je mee leest!!! Ik zal mijn best doen om voor jullie dit zoveel mogelijk up to date te houden... (nee nee niet meer zulke lang verhalen als de vorige keer) Kort en krachtig :-D

1. Debby Beijer:
    10 augustus 2015
    Hè wijfie ik heb me alweer aangesloten bij je reisblog. Ik ben nu alweer super benieuwd naar je verhalen. Ik hoop dat je weer een geweldig jaar tegemoet gaat. Met mooie en nieuwe ervaringen. Wijfie ik zal je missen. We zien elkaar niet heel veel maar vriendinnen door dik en dun. Geniet volop van alles kanjer. Dikke kus en knuffels van Naomi en mij .
  2. Iris Rolf:
    10 augustus 2015
    Hey Lieve Debby! Kon niet anders verwachten van jou! Ik voel mij meer dan onwijs gesupport door jou!! Mijn trouwe vriendin! Wat ben ik daar super blij mee. Dikke kuss terug!!
  3. Diana:
    Lieve Iris,
    Natuurlijk ga ik je weer volgen en jaloers zijn op je mooie avonturen.

Wat heb ik een te gekke zomer met je gehad alle leuke festivals, etentjes, meidenavonden, wijn! Kabooom kabaaaaan niet te vergeten.

je bent een topper! Je zit in me hart. Ga lekker genieten van je reis maar kom ook maar weer snel naar huis want ik ga je onwijs missen!

Love ya
    Diana
  4. Iris Rolf:
    10 augustus 2015
    JHaaa Diana! Wat een top tijd de afgelopen periode met jou!! Ook jij zit in mijn hart! Love ya to! Kabooommm kabaaaan :-D
  5. Harry:
    10 augustus 2015
    Leuk Iris ben nu al benieuwd naar je verhalen
  6. Denise:
    Lieve Iris,
    Ik ben hardstikke benieuwd naar je verhalen. Je kan heel mooi schrijven en vind het altijd fijn om jouw leuke reis verhalen te lezen. Ik zal je erg gaan missen en ben tegelijkertijd heel blij voor je dat je weer naar Australië gaat. We zien elkaar gauw. Ik verheug me erop. Dikke knuffel Denise
  7. Erwin:
    11 augustus 2015
    Je gaat weer naar dat mooie land, ben zeer benieuwd naar je foto's en verhalen, ik ga je zeker weer volgen.
    Op naar een nieuw avontuur.
    Je kan hierna wel een boek gaan schrijven :-)
  8. Iris Rolf:
    11 augustus 2015
    Dank je wel Harry!!! Denise, lieverd, en ook Erwin!!